پاکدشت | برگزاری جلسه رئیس بهزیستی با  مدیریت مرکز خیریه سپهر

نشست وهم اندیشی رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت به همراه کارشناس مسئول واحد امور اجتماعی با مدیریت مرکز خیریه سپهر در ستاد بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   این نشست پیرامون بررسی پرونده ها و  برنامه های مراقبتی مرکز برای فرزندان و گزارش عملکرد موسسه در زمینه انجام مداخلات لازم برای تامین منافع عالی کودکان، وهم چنین نکات لازم در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی برای استخدام هر کدام از اعضای تیم مراقبت در خانه ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مرکز در استخدام نیروهای جدید این شرایط را مورد توجه قرار دهند.

نادره افشارها با تاکید بر اهمیت برنامه های تحصیلی، اوقات فراغت و مسائل تربیتی فرزندان این مرکز گفت: حمایت از کودکان بهزیستی از اهداف عالیه سازمان بهزیستی است و نگهداری از فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست بخشی از وظایف مهم بهزیستی است. با توجه به اینکه فرزندان مقیم این مراکز درکنار توجه به تحصیل مهارت‌های زندگی را نیز می‌آموزند، گفت: در این خانه فرزندان ما بسیاری از مهارت‌های زندگی را از طریق مربیان به صورت تئوری و عملی می‌آموزند و برای آینده آماده می‌شوند.

رئیس بهزیستی افزود بازسازی روحی و روانی کودکان مقیم مراکز نگهداری سازمان بهزیستی، سعادتی است که خداوند به مربیان و مسئولان این مراکز عطا و عنایت کرده است. تلاش ما این‌است که کودکان به جمع خانواده‌های اصلی خود و یا حتی خویشاوندان درجه یک خود بازگردند و زندگی کنند

کد خبر 113815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد